Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Συνάντηση με τον Mc Yinka

Συνέντευξη 23/03/2010

Πού έχετε κάνει συναυλίες;

Σε πολλά μέρη. Παίζω μουσική εδώ και 12 χρόνια. Ξεκίνησα το `98. Έχω τραγουδήσει στο θέατρο του Λυκαβητού και στο An club.

Έχετε άγχος όταν τραγουδάτε;

Έχω άγχος πριν τραγουδήσω. Όταν βλέπω τον κόσμο να ευχαριστιέται, μου φεύγει το άγχος.

Πώς ξεκινήσατε με την μουσική;

Όταν ήμουν μικρός άκουγα μουσική από την χώρα μου και dj texture. Αλλά ήθελα να μάθω πολλά καινούρια πράγματα. Τώρα ακούω hip-hop και tzaz.

Παίζετε όργανο μουσικής;

Παίζω μπάσο

'Εχετε αντιπάλους στη μουσική;

Όχι γιατι δεν μου αρεσει να ασχολούμαι με αυτά. Γιατί δεν μου αρέσει αυτό που γινεται μεταξύ των ομάδων.

Έχετε βγάλει δίσκο;

Έχω βγάλει 2 δίσκους,το τελευταίο είναι η "Αλάνα", γιατί στην αλάνα μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και επειδή η αλάνα μας δίνει την αίσθηση της ελευθερίας.

Έχετε βγάλει video clip;

Έχουν βγει δυο video clip. Το ένα είναι «το κέρμα» και το «ταξίδεψέ με»

Γιατί ακούτε hip hop;

Γιατί μιλώ στα τραγούδια μου και εκφράζομαι ετσι. Μου αρέσει αυτή η μουσική γιατί δεν μπορείς να κλέψεις κανένα κομμάτι, είναι μοναδικό για τον κάθε δημιουργό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου